در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

پرده ها

 

وقتی پرده ها کنار می روند

تنها منتظر دیدن یه چیزم

صاحب دلی که همیشه بی قرار و دلتنگ و منتظر بوده ...

 

کاش رسیده باشم ...

 

                                                                           

از همه سرابها گذشتم

همه اوهام را در هم شکستم

حالادیگه هیچ چیز به رنگ خیال نیست

حالا دیگه فقط یه قدم تا حقیقت وجود دارد

بعد از این قدم سخت و پر اضطراب همه چیز تموم می شه

دیگه می شه پشت این کوه بلند را دید

کاش پشتش یه صحرای دیگه نباشه

کاش دیگه رسیده باشم ...

تبریک

 

 میلاد دو منجی بزرگ

                    از جاهلیت به انسانیت , از گمراهی به هدایت

                                                    و سال روز طلوع اولین صبح مبارک

                                                  

شاید دیر بشه

 

شاید دیر بشه

 

سالهاست که شب تموم نمی شه

حالا دیگه سن شب بیشتر از نگاه  صد تا خورشید شده

حالا دیگه ماه هم خوابش گرفته و می خواد بره

حالا دیگه ...                                               

حالا آبها هم رنگ شب شدن و دیگه حتی تو سد ها آبی برای دیدن سراب هم نیست

سایه درختها هم تموم شده  دیگه درختها قد نمی کشن

حالا دیکه یک دونه آفتاب گردون هم نمونده

همه آفتاب پرست ها هم زندونی اند

حالا آدما آنقدر به خوابیدن عادت کردن که دیگه امیدی به بیدار شدن نیست

دیگه مادربزرگها لالایی تازه ای برای تعریف کردن ندارن

 

اما تو می تونی ادامه بدی

می تونی خورشید ما رو قایم کنی و نذاری بیاد

ولی شاید دیر بشه  شاید سیاهی این شب هوایی که تو سینه هامون میره را هم سیاه کنه , یعنی آسمون دلامون ..

من مطمئنم که خورشید هم دوست نداره پنهان بمونه

بخواه که بیاد  شاید دیر بشه ...

دیروز همه منتظر بودیم خورشید بیاد و صبح بشه ولی باشه یه هفته دیگه هم منتظر می مونیم ....

 

 

                                                           باز هم منتظرم

 

 

شب

 

امروز هم یه شب دیگه بود

یه شب پر از ستاره هایی که فکر می کنن خورشیدن

شبی که چون با چند تا ماه توخالی که تو روز کمی نور از خورشید  دزدیدن روشن شده بهش میگن روز

ولی من منتظر روز می مونم و باور نمی کنم این شبا روز باشن

خورشید من تو یکی از همین جمعه ها میاد

                      من منتظرش می مونم

 

آنچه که دوست داری را بدست بیار

              وگر نه مجبوری آنچه که بدست میاری را دوست داشته باشی

 

آنچه که دوست داری را بدست بیار

              وگر نه مجبوری آنچه که بدست میاری را دوست داشته باشی

یا اباصالح

 

یه روز تو همین روزا به همه اونایی که می گن هیچ کس ارزش این همه انتظار و نداره می گم که شما

با همه دنیا فرق دارید

و انتظار شما برای زنده موندن از نفس کشیدن هم مهمتر

مگه میشه به اومدنه شما امید نداشت و زندگی کرد

مگه میشه به حضور شما اطمینان نداشت و این دنیا را باور کرد

مگه آرزویی بالاتر از آمدن شما و دیدنتون وجود داره !!

 

من منتظر می مونم تا همیشه

                                       اگر شما قبولم کنید 

 

                                                             یا اباصالح المهدی  

کاش

 

چیز تازه ای نیست جز همون دلتنگی قدیمی که برای من هنوز  تازست

کاش حرف تازه ای بود

کاش آسمان نزدیک تر می شد

کاش خدا دورتر نمی رفت

کاش کاش ...

کاش لااقل سرابی بود

               برای رفتن و در جا نموندن

                                                من منتظرم

 

صاحب لحظه رستاخیز

 

یه لحظه است ,باور می کنید ...باورش سخته

تو یه نقطه زمستو تموم می شه و بهار میاد

ولی اون لحظه کجاست چیه ...نمی تونه بدون بعد باشه

اون لحظه نه از آن زمستونه نه بهار ...

می گن لحظه نو شدنه , تغییر کردن  ...ولی من چطور می تونم تازه شم ن بشم در حالیکه نفسی که در لحظه های قبل کشیدم هنوز دلیلی برای بر گشتن نداره

دائم دلم می پرسه یعنی اون میاد تو سال نو امامون میاد ..یعنی باید باز منتظر بود ..ولی طاقتی نمونده ..

مطمئن نیستم بتونم نو بشم بتونم این رستاخیز و باور کنم

رستاخیز من لحظه اومدن شماست

من تو زمستونی که به دنیا اومدم می مونم منتظر تا شما بیاید و با هم پا تو بهار بزاریم  یه بهار واقعی دوست داشتنی ...بهاری که واقعا بشه متحول شد

اونوقت شاید اون نقطه مبهم معنا بگیره و صاحبشو پیدا کنه

صاحب اون لحظه بی نام شمائید

که زمستونو به بهار پیوند می زنید

من منتظرم