در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

جای خالی ....

 

یه چیزی تو این دنیا کم

همه اینو می دونند و به روی خودشون نمی ارن

جای خالیش اونقدر بزرگه که حتی یه لحظه هم نمی تونم فراموشش کنم

دیروز و امروز که دل پر آسمون ترکید ، منم باهاش هم راهی کردم

آخه مدتها بود دنبال این فرصت بودم

مدتها بود دنبال کسی بودم که منو تو این بی قراری و انتظار همراهی کنه

ولی با این همه گریه ذره ای از بی قراری هام کم نشد

تازه انگار برای اولین بار جای خالیش و حس می کردم

 

خدایا چطور می تونی طاقت بیاری

این همه نیاز ما به اون را ببینی و  کاری نکنی

کاری کن زودتر بیاد

ما همه فردا منتظریم

صبح زود به شوق او بیدار می شیم و منتظر صداش می شینیم

خدایا یه کاری کن

کاری کن فردا بیاد

                                    من منتظرم