در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

فرمانده رو برسون

 

الله

 

باید یه بی سیم بزنم به اون بالا خبر بدم

یه چیزایی رو یادشون رفته

 

اخه انگار خوب ها همه جمع شدن دور هم و ما ها رو یادشون رفته که وسط میدون جنگیم

خدا جون حواست هست!!!

داره دیر میشه ها

مهمات ما داره تموم می شه

فرمانده رو برسون

 

ما منتظریم

... آقا جون شما یه چیزی بگید، اخه دیگه طاقت نداریم ...

 

 

 

باور کنید فردا آقا می آد ...

 

الله

 

 

حالا شبنم ها رو باز باید جمع کرد

یادم نره! یاس ها رو هم باید خبر کرد

هزار تا شاخه نرگس رو هم باید

سر راه قدمهاش پرپر کرد

 

یه چتر هم از دستهای عاشقاش می سازم

یه حوض هم از اشک چشمام

اخه حتما بارونی این صبح

وقتی بیاد...

ابرهای منتظرش...

آسمونهای پر از بغض...

حتما یه جا می شکنن

حتما هوا بارونی میشه

 

چی دارم میگم؟؟!!

بارون از حالا شروع کرده به باریدن

اخه انگار دیگه چیزی نمونده تا بیاد

 

باور کنید

باور کنید

اون داره میاد

فردا میاد

 

حالا با هم، جاده اومدنش رو با اشک می شوریم

پاک پاک پاک

درست مثل دل قشنگش

مثل دستهای مهربونش

مثل بودنش

 

 

همه منتظریم اقا جون

زود زود بیا

 

منتظر

 

 

 

تولد حضرت فاطمه معصومه مبارک

 

الله

 

امروز یه روز خیلی خیلی خوب و قشنگ بود

 

اخه می دونید که اقا جون

امروز تولد بود

تولد یه دختر خوب و پاک و .... وای همه خوبی ها با هم یه ادم بی نظیر، درست مثل حضرت زهرا

اسمش هم قشنگه

معصومه

 

 

تولد حضرت معصومه مبــــــــــــــــــــــــــــــارک

مبارکه مبارکه مبارکه

 

و البته روز دختر خانم های خوب مثل حضرت معصومه

 

 

آقا جون امشب شما دیکته می گید به ما دخترای منتظر شما؟؟!!

 

بگید بنویسیم:

شما باید مثل فاطمه معصومه باشید

باید پاک باشید

خدا رو ببینید

.

.

.

.

.

 

به قول یه دوستی این نقطه ها رو شما پر کنید

 

آقا جون پای دیکته همه ما رو امضا کنید و یه بیست قشنگ هم عیدی بدید

کادوی تولد

 

 

من نوشتم، برای من رو زود تصحیح کنید لطفا

بیست می خوام آقا جون

 

من منتظرم

 

 

خدا جون دیکته بگو بنویسم ...

 الله

 

موضوع دیکته امروز : بارندگی

 

هوا همیشه صاف است

همیشه خورشید وجود دارد

ابری نخواهد بود

تابستان است

آفتاب

نور

.

.

.

خوب چه ربطی به بارندگی داشت؟؟؟؟

ربطش اینه که از امروز دیگه بارندگی نداریم

تا همیشه آسمون صاف می مونه

 

خوب خدا رو شکر

موضوع دیکته فردا : خوشبختی

 

 

فردا آقا جون نوبت شماست دیکته بگیدها

 

امشب باز از اینه سراغت را گرفتم

 

الله

 

امشب باز از اینه سراغت را گرفتم

و باز چیزی برای گفتن نداشت

جز اینکه من را نیز دگر نمی شناخت

باز تو را در خواب دیده بود

اما این بار من تو را در رویا هم ندیده بودم

 

اینه این بار از چشمان من پاک تر بود برای دیدن تو

مرا ببخش که زنگار دلم هر روز بیشتر می شود

 

اما باز در انتظار دیدنت هستم

آینه از من با او بگو

بگو

 

منتظر

 

 

 

شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)

 

 

الله

السلام علیک یا اباصالح المهدی

 

شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)

بر شیعیان ان حضرت و یاران صاحب الزمان تسلیت باد

 

 

الحمد لله رضی بحکم الله

در پناه تو

الله

 

دیروز امروز فردا

فردا فردا فردا

 

هر چه خدا خواهد

در پناه تو

یا الله

حسبی ربی

الله

حسبی ربی


 هر چه خداوند بخواهد

 

 

 

 

 

O Allah the almighty
خداوند قادرمطلق است
Protect me and guide me
خدایا من را راهنمایی کن و از من محافظت بفرما
To your love and mercy
با بخشندگی و عشق خودت
Ya Allah don't deprive me
خدایا من را از لطف خودت محروم مکن
From beholding your beauty
من را از نگاه زیبایت محروم مکن
O my Lord accept thies plea
ای ارباب و والای من تقاضای من را بپذیر

 

حسبی ربی جل الله
هر چه خداوند بخواهد همان است
مافی قلبی غیر الله
در قلب من غیر از خدا کس دیگری وجود ندارد

 

 

 

Wo tanha kaun hai
چه کسی تنها شخصی است که همیشه جای اول را دارد

Badshah wo kaun hai
چه کسی پادشاه است
Meherba wo kaun hai
چه کسی بخشاینده است

 

Kya unchi shan hai
چه کسی بیشترین شخصی است که شایان ستایش است و خیرخواه می باشد

Uskey sab nishan hai

و هر چه شما در این دنیا می بینید نشانه هایی از اوست
Sab dilon ki jan hai

او عشق تمام روحهای جهان می باشد

 

  

 

 

Affeder gunahi

او بخشاینده تمام گناهان است
Alemin padisahi
او پادشاه دنیا است
Yureklerin penahi
او پناه تمام قلبها است

 

 

Isit Allah derdimi, bu ahlarimi

خداوند  تمام غصه ها و آه کشیدن های من را می شنود
Rahmeyle, bagisla gunahlarimi
و با بخشایندگی تمام گناهانم را می بخشد
Hayreyle hem aksam hem sabahlarimi
و باعث قداست تمام روزها و شبهای من می شود

 

 

 

یا رب العالمین
ای خدای تمام آدمیان
صلی على طه الامین
بر اهل طه صلوات و امین بفرست
فی کل وقت و حین
اکنون و در تمام ساعات

 

 

املاء قلبی بالیقین
قلب من را سرشار از باور و یقین بگردان
ثبتنی على هذا الدین
کاری کن که من تا ابد بر این دین باقی بمانم
اغفرلی و المسلمین

گناهان من و تمام مسلمانان جهان را ببخش

 

 

 

 

حسبی ربی

 

یا الله

 

 

تنها یه ارزو دارم

الله

 

وقتی ستاره ها پایین میان

وقتی فرشته ها بالا می رن

وقتی نور پایین میاد

وقتی ادما بالا می رن

وقتی یه خورشید روی زمینه

وقتی ابرها کنار برن

وقتی یه دست بلند میشه

وقتی هزار تا دل برای دیدن می رن

وقتی اون اسمشو فریاد می کنه

وقتی همه خدا رو صدا می زنن

وقتی

وقتی

اونوقت تنها یه ارزو دارم

اینکه من هم توی نور اون خورشید ذوب بشم

برم تو دل نور

دست بهترین دنیا رو بگیرم

بشم خدا

 

اقا جون پس کی ؟

کی اون روز میاد؟

دلم بیشتر از همه برای شما تنگه

زود بیاید