در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

السلام علیک یا زینب بنت الزهرا (س)

 

 

الله

 

السلام علیک یا زینب بنت الزهرا (س)

................................................

 

 

دلم گریه می خواد ولی نمی شه ...

می ترسم نتونم جوابگوی دلیل گریه ها باشم ...

 

تو دلم گریه می کنم برای کسی که نمی تونم خوبی و صبرش رو بفهمم

زیبایی که او دید رو تصور می کنم

حتی این ذهن ناقص من هم تاب این تصویر رو نداره

حتی زیباییش رو

 

عشقش رفت

رفت پیش خدا

پیش عشق هر دوشون

 

و اون موند

برای چی ؟؟؟

باز هم به خاطر عشقش

برای اینکه معنی رفتن اون رو به همه بگه

برای اینکه ناز دخترش رو بکشه

برای اینکه ثابت کنه عاشقه

 

کاش معنی این عشق رو می فهمیدم !!!

...................................................

 

با خون برادرش قصه لب های تشنه دخترش رو نوشت

شعر دستای بریده رو سرود

و قلب خسته اش را با یه فریاد بلند گذاشت انتهای نوشته ها

تا نشون بده این اثر هنری فقط می تونه کار زینب باشه

 

زینب خواهر حسین

........................

 

 

.....