در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

فقط تو

الله

السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج)

 

 

من تو او

نه

تو من او

نه

او تو من

نه

تو من

بدون او

اره این جوری بهتره

هر چند باز هم خوب نیست

تو تو تو تو

فقط تو

کاش کاش کاش فقط تو باشی

هر چند الان هم فقط تو هستی و من خیال می کنم که وجود دارم

کی می فهمم که منی وجود نداشته

هنوز یقین و شهودی نیست

این ذهن فاسد شده چه می فهمه بودن و نبودن یعنی چی

 

ولی نوری که از اون دورا دورا درونم رو روشن کرده

به من می گه روزی می فهمی

فقط منتظر باش

 

کاش کسی می فهمید که این دل خسته دیگه تاب انتظار نداره

ولی هنوز منتظرم

زود بیایید

 

 

السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج)