در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

عصر عاشوراست ...

 

الله

السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج)

 

 

 

 

همه جا سکوت

انگار ذره ذره این دنیا دارن از شرم خفه می شن

همه جا سکوت

کسی باور نمی کنه خورشید چطور سوخت و سوخت و ...

همه جا سکوت

یعنی واقعا اون ادمها فهمیدن چی کار کردن ؟؟؟؟

همه جا سکوت

ولی غوغا و هیاهو از در و دیوار ... آسمون و زمین ... حتی از بغض بچه های توی گهواره هم به گوش می رسه

همه جا سکوت

ولی از وحشت رفتن عشق خدا فریاد سینه ها رو داره پاره می کنه

.... ................................ ................

غم غم غم غم غم غم غم غم غم غم غم غم.......    

غم رفتن و موندن غفلت.................................

غم غم غم غم غم غم غم غم غم غم غم غم.............

غم زینب و سنگینی بار امامت.......................                  

غم غم غم غم غم غم غم غم غم غم غم غم.......

غم آقا .....

غم آقام........     

غم عمه اشون........   

غم تنهایی مولامون......

غم صبر سجاد (ع) .........

باز غم آقام.................

.

.

.

آقای من سرور من     دل من که اندازه غم شما نیست

ولی بدید به من غمتون رو

بزارید من بسوزم حتی اگه آنی از غم شما کم کنه

آقای من روضه ها دلم رو سوزوند

چشمامو گریوند

و سوختم که شما چه می کنید

ببخش آقا اگر کسی ملاحظه شما رو نکرد و ...

آقا دستم رو بگیر

می ترسم منم یار نباشم و بار بشم

نکنه شمشیرم دینم رو زخمی کنه ...

انقدر حرف دارم که می ترسم دردتون رو زیاد کنه ... ببخشید ببخشید ببخشید ... فقط همین

 

 

 

 

شب عاشورا امام حسین از خدا خواستن اون شب رو بهشون اجازه زنده موندن بده

برای سه چیز .... خواندن قرآن ، نماز و استغفار کردن

یعنی من فردا زنده ام ؟؟؟ اگه این اخرین فرصتی باشه که خدا برای زنده بودن به من داده چه کنم ؟؟؟؟ برای اخرین بار قران رو باز می کنم ... سخن گفتن خدا و موسی ... خدا چی می خواد به من بگه تو این لحظه های اخر ؟؟؟ خدا با یه انسان حرف زد اما من چی ؟ حالا وقت رفتنه دیگه فرصتی نیست ... ولی چه خوب که قبل رفتن خوندم که خدا با یه انسان از چی حرف زده ....

 

 

منتظر