در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

این تو هســــــتــی ؟؟؟!!!!

 

الله

 

 

من نیامده ام برای چشیدن و تشنه شدن و رفتن

من برای بازی کوتاه بعد از ظهر بچه ها هم نیامده ام

برای مسابقه بادبادک بازی بهاری هم نیامده ام

کاش می دانستند جشن پایان خشکسالی هم برایم اهمیت ندارد

و سفره زیبای ... نیز

و سبدهای گل هدیه شده نیز

و همه انچه که شاد می کند و لبخند می اورد و زندگی می دهد به ...

 

من برای نابـــــــودی آمده بودم

برای محــــــو شدن در تو

برای فــــدا شدن و .....

 

اما با من چه کرد قصه شادی و سرخوشی ات ، مهربان دوست داشتنی من !

و من چه صبورم که هنوز خاکستر نشده ام در این اتش اتش اتش اتش !!!

 

این تو هســــــتــی ؟؟؟!!!!