در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

آرزو

الله

السلام علیک یا روحی فداء

 

 

لیله الرغائب امسال نیز گذشت

همچون جمعه دیگری از هجران

و همچون تمام گذشتنهای دیگر امسال !

همچون تمام پروازهای ناتمام  ووو

تمام شد

فرشته ها باز جمع شدند و طواف کردند و گردیدند و .... سرانجام دیدند جلوه ای از کمال محض راااااااااا ... پس آروز کردند و..... تمام

دلم کعبه خواست و سوختتتتتتتتتتتت

دلم چشم خواست برای دیدن و سیاه شد

دل ِ من چه ساده شکست و کسی ندید

....

فرشته ها به زمین آمدند ... آنچه در آسمانها جستجو می شود را اینجا دیدند !!!

فرشته ها آروز کردند و مقبول او شد و رفتند وووووو

فرشته ها چه نزدیکند به او

 

 

ابرها را پرپر می کنم تا آسمان ببارد بر تن داغ ِ داغدیده من

خورشید را پنهان می کنم تا سیاه شود آسمان در این سوگ

و می سوزم در این غم

که

   چرا آرزوی آمدنت را استجابتی نیست ؟!!!!

 

ادرکنی یا مولای