در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

ادب و اطاعت

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الحسین

 

السلام علیک یا ثار الله

السلام علیک یا وارث اولیاء الله

السلام علیک یا بقیه الله

 

 

لحظه های پر از غم کربلا، بهترین های روی زمین رو برد تا راه بهترین شدن باقی بمونه

حضرت عباس، با همه اقتدار و قدرت شد سنبل ادب و اطاعت

 

سرور جسم و روحم ! امام بزرگوارم !

خون پاک امام حسین، اشک خونین امروز شماست

چه کنم دل و روحم مطیع شما بشه، تا شاید بتونید گوشه ای از غصه هاتون رو روی دوش من بگذارید؟!

می خوام این عاشورا، آقا ابالفضل معلم من باشن تا کمی ادب بنده بودن یاد بگیرم!

آقا جونم! کمک کنید تا حس کنم همه عظمت شما و بندگی خودم رو

سرورم! گله هام رو نشنوید و به دل نگیرید، گاهی یادم می ره مودب بودن و سکوت و فقط شنیدن رو

آقا، چی می شه بیاید و به منی که چشم هام نمی بینن و گوش هام نمی شنون، ساده تر بگید باید چی کار کنم

کمکم کنید جاده روبروم واقعا تاریک! نمی ترسم، می دونم تنهام نمی گذارید، اما از این دور شدن نگرانم و پریشون!

به آبروی امام حسین منو ببخشید

ببخشید

ببخشید

......