در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

باور کنید!

 به نام الله

سلام بهترین

 

 

خوشحالم، نمی دونم برای چی ... شایدم می دونم و نمی تونم باور کنم

اما هر چی که هست، خوب می دونم که از طرف شماست

یه دنیا ممنون

ولی چطور باید مطمئن بشم ؟!!!!

 

 

...

سر اولین دو راهی که رسیدم

زیاد نگران نبودم

شاید سخت نبود انتخاب

اما

حالا که هزاران بار بعد از اون دو راهی اول، باز مجبور به انتخاب بین دو راه های دیگه بودم

همیشه دلم لرزیده که نکنه همون اول اشتباه اومده باشم

 

کاش اگر هم اشتباهی بوده

این گردونه رو طوری بچرخونید که

برگردم تو جاده اصلی

 

همون جایی که بشه با نگاه شما

دورها رو خیلی زود نزدیک کرد

و رویاها رو آسون واقعی کرد

 

 

دستم رو که روی خارهای قلبم می کشم

چشم هام از درد سرخ می باره

چطور درمون کنم عمق این فریاد بغض شده رو

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

زودتر بیاید آقا جون

هیچ کس نمی تونه کاری کنه

باور کنید!

 

 

من منتظرم