در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

چشمهات رو باز کن

الله

 

* 1 2 3 حالا چشمهات رو باز کن. من اینجا هستم

-         باز کنم؟ باز کنم؟ واقعا اینجا هستید؟

* باز کن ....

-         مطمئنم که این هم یه خیاله باز نمی کنم حتما دارم دوباره خواب می بینم یا ....

* نه باز کن این بار واقعی است اگر چشمات رو باز کنی منو می بینی...

-         اینم یه دروغه مثل همیشه وقتی باز کنم می بینم صبح شده و همش خواب بوده پس بگذارید تو همین خواب بمونم

* اشتباه می کنی این بار واقعیت داره من اینجا هستم می تونی حتی احساس کنی

-         احساس!!!!!! من همیشه وجود شما رو احساس کردم ولی هیچ وقت نبودید

* چشمات رو باز کن باز کن باز کن....

-         باشه باز می کنم ولی اگر نبودید چی؟ اگر نباشید چشمهام رو می بندم و هیچ وقت هیچ وقت بازشون نمی کنم ها !

* باز کن من اینجام ، من و کسی که ....

-         1 2 3 چشمهام رو باز کردم ....

.......................................................................................................................

.......................................................................................................................

....................................................................................................................

..........................................................................................................................

..........................................................................................................................

..........................................................................................................................

..........................................................................................................................

..........................................................................................................................

..........................................................................................................................

همین رو می خواستید؟آخه چرا

حالا که نشونم دادید، حالا که دیدم، چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا چرا باید چشمام رو ببندم چرا؟

من که گفته بودم می خوام تو همون خواب بمونم

توی خواب ببینمتون

چرا گفتید چشمهام رو باز کنم چرا چرا چرا؟؟؟

دوباره بستم چشمهام رو بستم و دیگه امکان نداره حتی اگر شما بخواهید بازشون کنم

 

تاریکی..... خواب ........ و ........ سلام، دوباره سلام

من دیگه چشم ندارم

من دیگه چشم ندارم

من دیگه چشممممممممممممممممم نداااااااارم

اگر خوشید رو دیدید، بهش بگید که من دیگه نمی بینمش

 

 

کسی هستی مرا گرفت

کسی از عمق سراب مرا خواند

در اوج جوانی و شور و عشق من

کسی با دستانی مهربان حریری از رویا بر چشمانم کشید

و رفت

کسی با نیستی خود همه هستی مرا گرفت

 

 

 

- من منتظر جواب هستم چرا؟