در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

از همیشه عاشق تر

 

الله

 

آقا جون امروز بودید سر زدید به من ممنون

شما واقعا نزدیک هستید خیلی نزدیک مرسی یه دنیا ممنون

 

گفتم میرم نور بگیرم از آدمها

خدا جونم چطور ازت تشکر کنم که حتی با این حرف از من نرنجیدی و خودت به من نور دادی

 

من باز از خودت نور گرفتم، آسمون تاریک تنهاییم حالا چند تا ستاره داره، این آسمون که روشن نمی شه تا آقا جونم نیاد ولی با این تنهایی دارم عشق می کنم از همیشه تنها تر و از همیشه عاشق تر. انگار واقعا تنهایی زاده عشق است و یا عشق زاده تنهایی. این تنهایی رو شکر می کنم و دوسش دارم هر چند باز از این تاریکی می ترسم. می خوام باز نگاه به خورشید کنم. کاش دوباره دعوتم کنید کاش ...

دارم سعی می کنم نور بشم یا توی نور شما غرق بشم کمک کنید...

 

این نور قشنگ، ستاره های آسمون من امشب، از سوره آل عمران هستند،

الم – الله لا اله الا هو الحی القیوم ....

و یه دعای زیبا در شروع این آیات که خیلی دوسش دارم

"ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب"

 

آمین

آقا جون باز منتظرم