در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

در پناه تو

درد عشقی کشیده ام که مپرس زهر هجری کشیده ام که مپرس گشته ام در جهان و آخر کار دلبری برگزیده ام که مپرس

اخر به باد فنا داد عشق تــــــــــــــــــو خاکستر من

 

الــلّــه

 

 

دل بردی از من به یغما ای ترک غارتـــــــگر من
                                     دیدی چه اوردی ای دوست از دست دل بر سر من


عشق تو در دل نهان شد دل زار و تن ناتوان شد
                                    رفتـــی چو تیر و کمان شـــد از بار غـــــم بیکر من


می سوزم از اشتــــــــــیاقت در اتشم از فراقـــت
                                     کانون من سینه مــــــــــــــــن سودای من آذر مــن


بار غــــــــــــــــم عشق او را گردون نیارد تحمل
                                     چون می تواند کشیدن این بیکر لاغــــــــــــــر مـن


اول دلــــــــــم را صفا داد آیینه ام را جــــــــلا داد
                                     اخر به باد فنا داد عشق تــــــــــــــــــو خاکستر من

 

 

آقا جونم آخه تا جمعه دیگه که خیلی مونده یه سر به من بزنید

من منتظرم